19 January 2012

SUNYI...


Kenapa aku perlu rasa sunyi????


Sedangkan aku sentiasa dipayungi kasih sayang daripada Allah SWT yang Maha Penyayang..

  
Dan cinta, kasih & sayang daripada suami tercinta yang ikhlas menerimaku seadanya..


  serta keluarga yang penuh harmoni dan bahagia....yang sentiasa mengambil berat dan mengasihiku.

Tapi manusia pasti merasa sunyi dalam pelbagai keadaan.. mungkin saya berasa sunyi disebabkan insan istemewa ini belum hadir mewarnai hidup saya...


Tapi itulah belum rezeki saya dan suami...Hidup mesti diteruskan dengan tenang dan gembira.. Redha atas segalanya.. Pasti ada hikmah yang tersembunyi dan terlalu istimewa yang sedang diaturkan untuk kami... Doa dan tawakal pasti membuahkan hasil..dan kami akan terus sabar dan sabar menanti.. Allah SWT amat menyanyangi org2 sabar kan?.. Doakan kami yer.. :)



P/S: Luahan yang di temani dingin malam...

2 comments:

  1. sabarlah wahai sahabat... kita mengalami ujian yg sama. tp percaya dan yakinlah setiap yg berlaku ini punya hikmahnya tersendiri... memang kadang-kala hati ini akan sering berbolak-balik. tp kita perlu yakin dan berbaik sangka dgn Allah. saya sndiri sudah menghampiri usia 3 tahun pernikahan..tp masih belum ada tanda2nya.. yg mampu kita lakukan berdoa, usaha dan tawakal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sahabat.. betul tue kdg2 perasaan kita ni selalu fikirkan perkara yang tak sepatutnya kan.. saya sekarang lebih tenang.. dan saya yakin dengan Allah... pasti ada hikmah disebaliknya... dan rezeki saya pasti ada nanti..:).. saya doakan Nini pun akan mendapat rezeki baby nanti..insyaallah..:)

      Delete