21 January 2012

Berat Badan Bertambah..:(


Berat badanku bertambah? oh..tidak!!!.. Kuat tul nafsu makan saya dua tiga menjak ni.. tak tau kenapa? mungkin sbb pengambilan ubat kot..huhu.. saya mesti tanamkan azam tuk dapatkan berat badan ideal.. bnyk risiko kalu saya terlalu gemuk nanti..huhu.. Lepas ni saya perlu amalkan diet seimbang.. Biasanya saya akan puasa dan kurangkan makan nasi.. dengan cara itu saya rasa lebih selesa.. air pun saya kena kurangkan coz ramai yang cakap saya ni gemuk air..hahaha. tak tau r betul ke tidak.. setahu saya air putih ni baik tuk kesihatan.. ia jugak melancarkan toksin dalam badan.. mcm2 teori yang leh kita dgr pasal isu kegemukan ni... Apapun doakan saya tuk mencapai impian saya ni... kalu ada sesiapa yang leh kongsi rahsia nak kurus cara natural.. amatlah dialu-alukan coz saya ni penakut skek nak cuba produk tuk kurus yg berada di pasaran sekarang...ok..:)

~kurus dan cantik~

...hehehe....

Tata!!!

No comments:

Post a Comment