10 July 2013

Salam Ramadhan Al Mubarak 1434 H

Assalamualaikum..

Wahhh.. dah hampir setahun saya tak update blog ni... rindu nak menulis balik... huhuhu... tengok sajalah post yang last sekali bertarikh 30 oktober 2012.. Anak buah saya pun dah besar..hihi.. sorrylah yer coz saya alami kekangan masa tuk menulis di sini.. kalu update FB pun jarang-jarang jer.. Apapun saya happy coz dapat baca blog members lagi.. so sweet...:)


Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Salam Ramadhan 1434H kepada keluarga yang tersayang.. saudara mara dan teman-teman semua.. Semoga Allah memberkati kita semua.. 

Indahnya DUNIA hanya sementara,
Indahnya saat GEMBIRA hanya seketika,
Indahnya MIMPI kadang-kadang tak pasti, tapi
Indahnya Ramadhan tak dapat ditukar ganti
SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK

see u all again..tq...;)

No comments:

Post a Comment